Sabtu, 18 Februari 2012

MONAVIE produk kekuasaan ALLAH s.w.t

MONO VIE

Mencegah adalah lebih baik dari mengubati, tetapi bila dah berpenyakit pasti kita sanggup mengeluar berapa sahaja kos semata2 utk kesihatan sehingga mencecah ribuan ringgit tetapi adakah benar2 rawatan tersebut berkesan dan dapat menyembuhkan ? Mengikut statik kementerian kesihatan 9/10 rakyat malaysia menderita  kanser hati samada sedar atau tidak,ini adalah fakta kesan daripada pemakanan dan corak kehidupan kita yang buruk. Alhamdullillah, dengan izin ALLAH s.w.t SATU PRODUK YG BERSUMBERKAN 100% parti buahan yg terbaik khasiatnya didunia diantaranya acai berry spesis kurma yang mana telah disebut di dalam al quran dan hadist akan khasiatnya yang menjadi bahan utama produk ini yang dihasilkan dari kajian sebuah syarikat antarabangsa dengan belanja hampir RM1billion utk menghasilkan satu produk semulajadi yang berkhasiat tinggi yg telah terbukti utk mencegah malah mengubati penyakit secara semulajadi , berkesan dan efisien malah lebih murah dari kos rawatan terkini serendah hanya  
RM 737.00.
Adakah anda melihat harga ini membebankan berbanding harga sebuah kesihatan yg tidak ternilai harganya. Terserahlah kepada anda untuk menilai, ini adalah satu perkongsian yang bermanfaat untuk kita bersama menikmati kesihatan yang lebih baik bersama,insyaALLAH.


PERNAHKAH ANDA MAKAN 19 JENIS BUAH-BUAHAN DALAM 1 HARI ?

Pengambilan buah-buahan yang secukupnya boleh mengurangkan risiko berkaitan kanser, kardiovaskular,diabetes dan lain-lain penyakit kronik. Kita perlu memastikan buah-buahan dari 5 jenis kumpulan warna berlainan iaitu merah, kuning-jingga, putih, hijaubiru-ungu. dan Fitonutrien berlainan mempunyai fungsi pengoksidaan berbeza dalam sel kita,di mana lebih warna yang diambil, lagi tinggi tahap perlindungan yang kita peroleh pada badan kita.

FAKTA : Rakyat Malaysia sememangnya tidak mengambil hidangan buah-buahan segar dengan betul iaitu 7-9 hidangan setiap hari. Oleh itu Jus Acai Berry dengan Campuran buah-buah terpilih adalah pilihan yang terbaik untuk anda mengambil sebagai makanan tambahan (gabungan 19 buah-buahan) yang lengkap untuk harian anda. Ianya boleh membantu menambahkan vitamin, mineral, asid amino, fitonutrien dan lain-lain yang diperlukan oleh badan kita setiap hari.

FAKTA : 5 jenis penyakit yang boleh membawa maut dan makin meningkat di serata dunia setiap masa dan saat :-
Masalah kolesterol tinggi
Serangan Jantung
 Kencing Manis
 Darah Tinggi
 Kanser
Laporan tahunan World Health Organisation (WHO) telah memberi amaran bahawa penyakit kanser, sakit jantung dan penyakit kronik yang lain telah meragut nyawa lebih 24 juta orang setiap tahun dan ia akan terus membawa penderitaan dan menimbulkan ketidak upayaan kepada berjuta-juta manusia di bumi ini.



"ADAKAH ANDA SALAH SEORANG PENGHIDAPNYA?"
"APAKAH PUNCA PENYAKIT-PENYAKIT INI?"
Tak Kenal Maka Tak Cinta


JADI JANGAN TUNGGU LAGI PESANLAH SEKARANG DAN RASAILAH KEHEBATAN MONA VIE
   
KETAHUI RAHSIA DAN KEAJAIBAN
19 Jenis Buah-buahan Dari Alam Semulajadi
Memperkenalkan jus berkhasiat dari buah-buahan semulajadi
Dirumus secara saintifik yang berfungsi sebagai minuman kesihatan yang lazat dan hebat untuk anda sekeluarga.




Jus MonaVie

Gabungan 19 jenis buah-buahan yang berkhasiat dan terbaik didunia untuk kesihatan. Ia disatukan dalam satu campuran tulen sebagai makanan tambahan untuk memberikan kualiti kesihatan dan kehidupan anda yang terbaik.
Buah Acai Berry dari hutan Amazon amat kaya dengan anti-oksidan dan bertenaga.



Apakah itu JUS MonaVie

JUS Monavie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 18 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik di dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit. Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit.
 Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat. Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah dan kini diMalaysia.
 


Adakah MonaVie HALAL?
 
MonaVie telah disahkan HALAL oleh The Islamic Food and Nutrition Council of America pada 30 June 2009. Sila lawat www.ifanca.org untuk keterangan lanjut. Bebas dari segala jenis dadah serta tiada kesan sampingan. 

Monavie
telahpun disahkan HALAL oleh Jakim  pada 

1hb September2010


Mengapa kita memerlukan MonaVie?

Badan kita setiap hari terdedah kepada pencemaran udara dan makanan. Setiap kali itulah bahan- bahan pencemaran ini akan terkumpul dalam badan kita sedikit demi sedikit, dan membentuk radikal-radikal bebas yang membentuk pelbagai penyakit dalam badan kita. MonaVie merupakan makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrient-nutrient yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.





Khasiat MonaVie

Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar-pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan-liputan yang meluas terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah. Kesan-kesan pemulihan semulajadinya telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni-testimoni seluruh dunia dan kini MonaVie mula bertapak di pasaran Asia untuk kita berkongsi bersama akan khasiat dan kehebatannya.
Kajian menunjukkan ramai orang yang mengamalkan jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih arah kepada jus MonaVie setelah mula meminumnya.

Tenaga Batin

Buah Acai juga dikenali sebagai VIAGRA FROM THE AMAZON yang boleh membantu meningkatkan tenaga batin.
Dr Perricone di dalam bukunya ‘The Perricone’s Promise’  menggelar buah acai sebagai buah yang paling berkhasiat di dunia.

Sains dan kajian terhadap jus Monavie sendiri menelan belanja ratusan juta. 


     Kajian menunjukkan punca utama penyakit pada zaman sekarang ialah daripada pemakanan. Untuk membekalkan anti-oksidan yang mencukupi pada badan manusia, pakar kesihatan menyarankan kita mengambil  
5 jenis buah dan sayuran setiap hari! Mengikut satu kajian yang dijalankan di US, hanya 5% sahaja yang mengambil diet seimbang setiap hari. Budaya sekarang memilih makanan berdasarkan RASA daripada KHASIAT. Justeru R&D Monavie menetapkan bahawa adalah perlu untuk mencipta satu produk yang berkhasiat tinggi tetapi pada masa yang sama SEDAP dimakan. Jus Monavie mempunyai kedua-dua kriteria ini, SEDAP dan BERKHASIAT!

     Kajian tentang phytonutrients, unsur makanan yang boleh merangsang kepada kesihatan manusia semakin banyak diaplikasikan dalam kehidupan sekarang. Vitamin dan anti-oksidan paling banyak terdapat dalam buah-buahan. Pigmen Warna buah yang pelbagai membekalkan khasiat yang tinggi dan memainkan peranan penting dalam Formula Jus MonaVie. 
Pengambilan 2 ouns Monavie sehari adalah bersamaan 13 hidangan buah-buahan, akan membekalkan khasiat dan antioksida yang secukupnya untuk badan dan pengambilan secara berterusan akan menghasilkan kesan anti-penuaan, mengawal berat badan dan tahap kesihatan yang lebih baik. Kebanyakan Celebrity Hollywood menggunakan MonaVie setiap hari untuk kesan Anti Penuaan dan Mengawal berat badan seperti, Angelina Jolie, Kate Hudson, Brad Pitt, Oprah dan ramai lagi.
     MonaVie mengawal keseluruhan proses pembuatan daripada penanaman, pemprosesan dan pemasaran untuk menjamin kualiti yang terbaik. Polisi Monavie, setiap buah acai yang dipetik mesti diproses dalam masa 24jam untuk mengekalkan kesegaran dan khasiatnya.

     Buah acai yang terbaik dan paling berkhasiat tinggi adalah dalam bentuk freeze dried acai powder’ (Opti Acai) yang diproses di brazil dimana kilangnya dipunyai oleh  
Dr Alexander Schauss. Proses penghasilan Opti Acai  ini menjamin 99% khasiat, enzim dan kesegaran buah Acai dapat dikekalkan.Hanya Monavie satu-satunya syarikat yang mendapat hak eksklusif terhadap Opti Acai tersebut. Keseluruhan proses penghasilan Opti Acai ini telah dipatenkan oleh Dr Schauss. Opti Acai ini mendapat perhatian dan kajian menyeluruh oleh United States Department of Agriculture sejak beberapa tahun yang lepas.

    Universal Product. MonaVie claim bahawa produknya adalah 100% SAFE (SELAMAT) and EFFECTIVE (BERKESAN). Untuk mengeluarkan kenyataan sebegini bukannya mudah. Perlu ada backup research dan clinical studies. Jika tidak, silap haribulan boleh kena saman ratusan juta. Produk Monavie selamat untuk diminum tanpa  
MENGIRA BERAPA UMUR ANDA, SAMA ADA ANDA SIHAT ATAU SAKIT, TAK KISAH APA JANTINA, TAK KISAH APA BANGSA DAN AGAMA, MONAVIE SELAMAT DAN BERKESAN.



Monavie merupakan PIONEER dan Trend Setter dalam bidang dan teknologi berkaitan dengan buah Acai. Ada banyak syarikat lain sekarang yang mengikut jejak langah Monavie menggunakan Acai, tetapi tiada satupun yang setanding kerana formula rahsia Monavie yang telah dipatenkan di mana gabungan Acai dalam bentuk ‘Freeze Dried Acai Powder’ dan 18 buah-buahan terpilih meninggalkan jauh produk pesaing yang lain. MonaVie merupakan pelopor dalam teknologi penghasilan jus dan functional beverage.
Monavie Leads, Others Follow.
Semakin banyak yang anda tahu tentang Monavie, semakin dalam cinta anda terhadap produk Monavie
Benarlah pepatah ada mengatakan  

'' Hanya jauhari yang mengenal manikam''

Penyakit yang boleh dibantu oleh
Monavie
Dalam perubatan dan penjagaan kesihatan, ada 3 peringkat utama :
  1. PENCEGAHAN
  2. RAWATAN
  3. PENYEMBUHAN
Monavie masuk dalam kategori yang pertama, iaitu PENCEGAHAN. Memang banyak kes testimoni yang sembuh dari pelbagai penyakit kritikal selepas minum Monavie. Tetapi Anda tidak boleh berjumpa orang sakit dan cakap minum produk ini boleh menyembuhkan penyakit mereka. Anda patut beritahu pesakit

PENGAMBILAN  Monavie SECARA BERTERUSAN DAPAT  MEMBANTU , MENCEGAH DAN MERAWAT PENYAKIT KRITIKAL
Monavie berada dalam peringkat PENCEGAHAN, pada masa yang sama, pengambilan yang berterusan boleh merawat penyakit, mengurangkan  simptom dan akhirnya menyembuhkan. Monavie menyentuh punca asas pada kesihatan tubuh badan, iaitu antioksida, penyembuhan sel.


Di bawah ialah PENYAKIT-PENYAKIT yang boleh DIBANTU oleh Jus Monavie
  1. Susah tidur malam
  2. Sakit Sendi
  3. Lemah Lutut
  4. Kolestrol Tinggi
  5. Kencing Manis
  6. Buah Pinggang
  7. Gout
  8. Sakit kulit, Gatal-gatal
  9. Arthritis
  10. Sakit Jantung
  11. Kanser
  12. Stroke/Lumpuh
  13. Sakit tulang belakang
  14. Resdung
  15. Eczema
  16. Letih Lesu
  17. Asma
  18. Masalah Haid Tidak Teratur
  19. Lemah Antibodi
  20. Denggi
  21. Sembelit
  22. Buasir
  23. Jangkitan Faraj
  24. Gastrik / masalah usus
  25. Darah Tinggi
  26. Lemah Tenaga Batin/Mati Pucuk
  27. Ingatan lemah/ Mudah Lupa
  28. Alzheimer
  29. Alahan
  30. Mengawal HIV
  31. Senggugut
  32. Masalah Pundi Kencing, Angin Pasang
  33. Migrain
  34. Batu karang /sembelit / cirit birit / buasir
  35. kencing tikus dll


RAMUAN Monavie


Monavie merupakan suatu Jus gabungan 19 jenis buah-buahan yang paling berkhasiat di dunia yang membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Jus ini mendapat sambutan hangat di seluruh dunia. Ia telah membuktikan bahawa gabungan jus tersebut boleh membekalkan khasiat yang optimum untuk keperluan badan kita.

Monavie membekalkan khasiat-khasiat berikut:

-Vitamin
-Phytonutrients
-Dietary fiber
-Trace Mineral
-Complex carbohidrat
-Amino Acid/ protein (menyerupai Profil Telur)
-Omega 3,6,9 (menyerupai minyak buah kurma)

 
Berikut adalah ramuan Jus Monavie dan khasiat yang boleh diperolehi dari setiap jenis buahBerikut adalah ramuan Jus Monavie dan khasiat yang boleh diperolehi dari setiap jenis buah
1. BUAH ACAI BERRY
-Membantu dan merangsang Sistem Imun dan Metabolisma
-Membantu menghalang pembekuan darah
-Menjaga kolestrol yang baik dan mencegah penyakit jantung
-Membantu mengurangkan berat badan/melawan Obesiti
-Membaiki sistem penghadaman
-Mengurangkan rasa sakit dan ketidakselesaan
-Memperbaiki penglihatan
-Menggalakkan tidur yang lena dan sihat
-Meningkatkan tenaga dan stamina
-Membina otot
-Mencegah dan merawat Alzheimer
-Mengandungi anti alergi
-Menurunkan tekanan darah
-Menggalakkan kitaran yang lebih baik
-Anti-penuaan dan radang
-Membaiki fungsi seks
-Membaiki penumpuan minda
-Amino acid/protein & menyerupai profil telur
-Anti oksidan yang tinggi dan berkesan
-Melawan radikal bebas
-Kaya dengan vitamin, mineral,fitonutrient dan lain
2. BUAH ANGGUR PUTIH
Buah anggur yang beraneka jenis warna memberi spektrum perlindungan anti- Pengoksidaan

Komponnen jus buah anggur dilaporkan boleh mengurangkan risiko terhadap kanser, strok, sakit jantung dan kehilangan daya ingatan.
3. BUAH ANGGUR UNGU
Buah anggur ungu mengandungi Resveratrol, sejenis agen Anti-Pemgoksidaan yang menentang kanser dengan berkesan. Jus buah Anggur memberi kebaikan seperti berikut: -Anti Penuaan
-Anti-inflamasi
-Kelenturan Arteri
-Kesihatan sistem Jantung
-Pencegahan kanser Prostat
-Anti Bakteria/Virus
-Anti Pengoksidaan
-Kesihatan otak, kulit & Mata
-Kesihatan gastrik
4. BUAH PRUN
Buah Prun merupakan buah plum yang dikeringkan, ia kaya dengan minerals dan polyphenol, mempunyai nilai ORAC yang amat tinggi.

Proses pengeringan sebenarnya meningkatkan daya Anti-Pengoksidaan lebih daripada 6 kali ganda. Buah Prun mempunyai daya pemulihan seperti: -Menentang jangkitan
-Penyakit sistem Jantung
-Pengurangan kolestrol
-Kencing Manis
-Pencegahan kehilangan daya ingatan dan penyakit Alzheimer
-Penyakit Diverticular
-Pengurangan risiko tanggungan estrogen kanser
-Merangsang kepadatan tulang
-Kesihatan hati
-Pembersihan usus perut

5. CAMU CAMU BERRY
Buah Camu Camu Berry merupakan sumber Vitamin C semulajadi yang paling kaya di dunia ini. Kandungannya dinilai sebanyak 30-60 kali lebih tinggi untuk memperkuat sistem daya tahanan dan memperbaiki tisu penghubung.

Ia didokumenkan mempunyai daya keupayaan sebagai Astringent, Anti-Pengoksidaan dan Emollient terhadap: -Jangkitan virus
-Selsema
-Kemunduran Macular
-Masalah Gusi

6. BUAH KIWI
Buah kiwi kaya dengan phytonutrients serta pelbagai Vitamin dan mineral. Ia terkenal sebagai alternatif kepada aspirin untuk mencairkan darah demi perlindungan kesihatan sistem jantung.

Kanak-kanak yang mengambil buah Kiwi didapati kurang dipengaruhi oleh masalah kesihatan berkaitan dengan sistem pernafasan termasuk berdehit, pernafasan pendek dan batuk malam. Buah kiwi biasa digunakan untuk: -Melindungi DNA daripada radikal bebas
-Pengawalan tahap gula dalam darah
-Mengurangkan triclycerides dalam darah
-Pencegah kanser kolon/kanser kulit/prostate
-Pengawalan kolestrol
-Menyingkirkan toksin kolon

7. BUAH GOJI BERRY/WOLFBERRY
Selama beribu-ribu tahun di negeri China, ia dikenali senagai "Herba Panjang Umur".

Ia membekalkan Anti-Pengoksidaan dan polysacharides, serta menunjukkan peningkatan aktiviti sistem daya tahanan. Sejarah Sains telah membuktikan GojiBerry/ Wolfberry boleh mencegah: -Keletihan kronik
-Penyakit kulit
-Sakit kepala
-Sakit sendi-sendi/sengal-sengal tulang
-Kencing Manis
-Kerosakan DNA
-Kanser
-Masalah Fungsi Seksual
-Masalah Pengaliran saluran darah
-Insomnia (sukar tidur)

8. BUAH BLUEBERRY
Buah Blueberry merupakan penjana Anti Pengoksidaan yang berkesan. Perubatan tradisional memberitahu kita bahawa Bluberry mempunyai sejarah yang lama dalam penggunaan untuk: -Anti Penuaan
-Kencing Manis
-Keletihan Mata
-Menentang kanser serviks/payudara
-Perlindungan sistem Jantung
-Peningkatan Selera makan
-Peningkatan daya ingatan
-Menyokong saluran darah
-Jangkitan saluran air kencing
-Pengurangan kolestrol

9. BUAH DELIMA
Jus buah delima mengandungi Anti-Pengoksidaan yang lebih daripada teh hijau,jus blueberry, jus cranberry atau jus oren.

Ia amat berkesan untuk membersihkan plak dari dinding dalaman arteri. Ia telah digunakan dalam bidang perubatan selama beribu-ribu tahun untuk: -Strok
-kencing manis
-menentang bakteria & jangkitan kulat
-gangguan tekanan Darah
-Pelbagai Jenis Masalah Usus
-Pencegahan pembekuan darah
-Pencegahan serangan sakit jantung

10. BUAH BILBERRY
Buah Bilberry mempunyai hubungan rapat dengan Blueberry dan ia terkenal dengan daya memperkuatkan kapilari-kapilari mata.

Buah Bilberry melambatkan proses kemunduran macular berkaitan dengan usia, rabun malam dan gangguan mata yang berkaitan dengan diabetes. Buah bilberry mempunyai daya penyembuhan dan kesan pemulihan untuk: -Batu Pundi
-Menentang inflamasi
-Glaukoma (penyakit mata dan beransur-ansur buta)
-Memperkuatkan kapilari
-Tekanan darah tinggi
-Pembentukan kolagen
-Sendi Menjadi Bengkak
-Ketiadaan haid secara abnormal
-Pencegahan/rawatan artritis reumatik

11. BUAH LAICI
Buah laici berasal dari hutan cuaca panas di China Selatan dan juga di Vietnam. Ia telah dipelihara lebih dpd seribu tahun. Ia merupakan buah hutan yang digemari oleh orang ramai di negara-negara asia.

Dengan 100gm isinya, terdapat 72mg Vitamin C. Oleh itu, ia merupakan sumber vitamin C utama, termasuklah potassium dan pelbagai nutrient lain. Mengambil laici setiap hari kemungkinan dapat membantu meburangkan risiko kanser dan pelbagai penyakit lain.
12. BUAH PEAR NASHI
Pada zaman silam, Buah Pear Nashi hanya disajikan kepada golongan kaya dan bangsawan Cina. Buah Pear Nashi ditanam dan dimakan dari abad ke abad.

Asal-usulnya tidak dapat dikaji lagi. Ia dianggarkan telah muncul sekurang-kurangnya 3,000 tahun lalu di negeri China. Buah Pear Nashi merupakan sumber diet fiber yang utama, ia juga mempunyai kandungan potassium dan pelbagai mineral utama.

Ia mengandungi kira-kira 10% USRDA untuk Vitamin C, dan sari folate yang menjadikan kumpulan Vitamin B kompleks. Vitamin-vitamin tersebut adalh penting untuk aktiviti metabolisme dan penghasilan sel-sel darah merah.
13. BUAH CRANBERRY
Buah Cranberry kaya dengan phytonutrients & pranthocyanidis (PAC's). Berdasarkan sejarah, CRANBERRY telah digunakan untuk: -menyokong kesihatan gusi
-Gangguan pundi hempedu dan hati
-Prostatis (radang pada prostate)
-Antibiotik (E.Coli, H Pylori)
-Anoreksia (wanita hilang nafsu makan kerana takut gemuk)
-Kesihatan saluran Air kencing
-Masalah penghadaman makanan
-Masalah penyakit darah
-pencegahan kanser prostate

14. BUAH ACEROLA CHERRY
Buah Acerola Cherry tumbuh dengan suburnya pada tanah berpasir di kawasan tropika. Ia merupakan Anti-Pengoksidaan kuat, kaya dengan Vitamin dan Mineral.

Terdapat lebih daripada 150 unsur-unsur nutrient telah dikenalpasti dalam buah Acerola Cherry. Ia dilaporkan mempunyai daya anti-fungus yang kuatdan keupayaan untuk merendahkan tahap kolestrol.

Ia telah dibuktikan boleh menentang proses penuaan sel-sel membantu menghidratkan kulit dan mempergiat fungsi kapilari. Penduduk Asli telah lama menggunakan Acerola untuk: -Merawat demam
-Astringent
-Turbecolosis
-Hati, Perangsang sistem buah pinggang
-Kencing Manis
-Memulihkan luka
-Radang (inflammation)
-Fungsi Jantung yang sihat
-Penyakit Reumatik (Rheumatisme)
-Bantuan berkhasiat untuk Anemia

15. BUAH PEAR
Penanaman Buah Pear telah dikesan sejak 3,000 tahun di Asia Barat. Ia merupakan pemakanan luar Biasa di Istana Perancis,Louis XIV dan pernah dikenali sebagai "hadiah dari Alam" oleh Homer di epik beliau, Odyssey.

Buah Pear kaya dengan perisa, fiber potassium, polyhenols, Vitamin C & copper. Levulose yang merupakan gula semulajadi paling manis terdapat di buah PEAR jika dibandinkan dengan buah-buahan lain. Buah Pear dikaitkan dengan: -Anti infeksi/jangkitan
-Pembersihan kolon
-Mengawal tahap gula dalam darah
-Anti Radang
-Meningkatkan metabolisme
-Memperbaiki tisu-tisu badan
-Merendahkan tahap kolestrol
-mengekalkan kesihatan Jantung

16. BUAH ARONIA
Jus Aronia mengandungi tahap anthocyanins & Flavonoids yang tinggi, lima hingga sepuluh kali ganda daripada jus Cranberry. Nutrient mengandungi manfaat seperti Anti Pengoksidaan, polyphenols, mineral dan mengandungi mineral trace yang penting.

Ia telah digunakan sebagai pemakanan antibiotik. Ia juga dilaporkan baik untuk menentang inflamasi/radang, diabetes dan masalah pengaliran darah.

Ia mengandungi 10 kali ganda kandungan asid quinic buah Cranberry, yang menjadikannya buah yang sesuai untuk menentang infeksi/jangkitan saluran air kencing.
17. BUAH PASSION
Buah Passion kaya dengan pelbagai vitamin, mineral dan fiber, termasuk kalsium, magnesium, fosforus, kalium, sodium dand sulfur dan juga Vitamin B.

Legenda Buah Passion bermula semenjak 2,000 tahun yang lepas. Pada masa kini, kajian perubatan moden telah menggunanya untuk menggalakkan tidur yang sihat, menyenangkan kegelisahan dan berkesan terhadap budak yang keterlaluan aktif. Kebaikan lain termasuk: -Asma
-Diuretik ringan
-Infeksi saluran air kencing
-Mempergiatkan kesihatan jantung

18. BUAH PISANG
Pisang merupakan satu-satunya buah yang bukan dari jenis pokok atau belukar tetapi dari jenis tanaman besar yang merupakan jenis herba besar dan berkaitan dengan jenis tumbuhan lily & keluarga orkid.

Pisang dengan fiber, magnesium, Vitamin B6, juga terkenal dengan kandungan potassium dan essential serotonin dan norepinephrine dalam pisang membantu mereka yang menghidapi tekanan psikologi.
Buah Pisang dikaitkan baik untuk : -Tidak tidur lena
-Penghasilan Kolagen
-mengelakkan penyakit jantung dan kanser
-mengawal tekanan darah
-mempertingkatkan tenaga
-melegakan cirit-birit dan sembelit

19. BUAH APRIKOT
Buah Aprikot kaya dengan pelbagai agen-agen Anti-Pengoksidaan, fiber boleh larut, beta-carotene, magnesium, zat besi, fosforus, kalium dan Vitamin C.

Ia termasuk salicylate semulajadi, ramuan utama dan aspirin. Nutrien yang terkandung dalam buah Aprikot adalah terkenal untuk mengelakkan: -Strok
-kanser
-ketidakseimbangan tekanan darah
-kemunduran Macular
-Katarak
-Penyakit Prostate
-penyakit Jantung




PRODUK 
 
Monavie Original (Purple)
  • Merupakan produk pertama MonaVie. Menggabungkan 19 jenis buah termasuk Acai berserta dengan biji dan kulitnya. Formula asal berasaskan kajian dan Sains berjuta dollar. Sila rujuk post di atas ” Kehebatan Jus MonaVie
  • Berfungsi untuk membekalkan antioksidan yang mencukupi kepada tubuh badan manusia. Pengambilan 2 ouns sehari bersamaan dengan pengambilan 13 hidangan buah-buahan.
  • Sesuai untuk semua peringkat umur dan penyakit.
  • Antipenuaan
  • Diet
  • Tenaga Batin
  • Immunisasi tubuh.
  • Membekal Tenaga



MonaVie Pulse  (Heart Health)

HARGAI JANTUNG KITA SETIAP DETIK. JANTUNG SIHAT, HIDUP BAHAGIA..!!!

 MONAVIE PULSE  ( merah ), YANG MENGANDUNGI  PLANT STEROLS   DICIPTA KHUSUS UNTUK MENURUNKAN TAHAP KOLESTROL , RESVERATROL DAN ASID OMEGA 3 
( untuk mengekalkan tahap kolestrol yang sihat ) .
MonaVie Pulse adalah hasil daripada campuran 19 jenis buah – buahan yang bermutu tinggi termasuk super fruit buah acai beri dari Brazil. MonaVie Pulse dicipta khas untuk memberi khasiat yang dapat menyokong sistem kardiovaskular anda. Jus ini ditambah dengan kebaikan tambahan untuk kesihatan jantung yang diambil dari plant sterols* (kajian menunjukkan ianya memainkan peranan utama dalam menurunkan tahap kolesterol), resveratrol, dan asid lemak omega 3, untuk anda mengekalkan tahap kolesterol yang sihat.

Khasiat Monavie Pulse :
* Mengekalkan tahap kolestrol yang sihat dalam badan .
* Mengandungi resveratrol, bagi menyokong sistem kardiovescular dalam badan yang membantu melindungi saluran darah
* Memberi kekuatan antioksidan untuk melindungi badan dari radikal bebas
* Meningkatkan sistem imunisasi badan
* Dapat memberi tahap antioksidan seperti memakan 13 jenis buah dan sayuran dalam hanya 4 ouns 
( hidangan Monavie Pulse ) .
* Amat sesuai untuk sesiapa sahaja yang mengidap penyakit darah tinggi,sakit jantung,strok,kolestrol tinggi dalam darah,dan sesiapa sahaja yang ingin aktif dan sihat dengan
Monavie.

Target Consumer :
- Mereka yang menghidap kolestrol tinggi
- Pesakit Jantung, Strok dan Darah Tinggi
- Ahli sukan dan sesiapa yang aktif dan ingin menjaga kesihatan jantung pada tahap yang baik


 

Monavie ACTIVE

MonaVie Active – 19 buah + Glucosamine Hydrochloride (daripada jagung)
MonaVie Active menampilkan glucosamine hydrochloride yang secara saintifiknya telah menunjukkan mampu meningkatkan fungsi sendi yang memudahkan kita bergerak bebas.
Individu yang mengamalkan Monavie Active ini mendapati tahap tenaga dan kesihatan mereka meningkat dan juga masalah sendi mereka bertambah baik.
Amalkan minum MonavieActive 4 oz setiap hari dapat meningkatkan aktiviti antioksida dalam tubuh seterusnya melawan radikal bebas yang menyerang sendi badan.
Monavie Active dirumus berasaskan formula yang sangat selamat, walaubagaimanapun untuk jangka masa panjang ia tidak digalakkan kepada kanak-kanak dibawah 12 tahun dan wanita mengandung & menyusukan anak. Golongan ini sesuai minum Monavie Original.
Glucosamine Hydrochloride
Glucosamine hydrochloride adalah kompaun semulajadi yang boleh ditemui didalam badan manusia yang membantu pembentukan rawan (cartilage). Glucosamine juga membantu melincirkan dan memberi kusyen untuk memelihara sendi tubuh.
Terdapat 3 jenis glucosamine -
Glucosamine hydrochloride (GlucosamineHCl)
Glucosamine sulphate
N-acetyl glucosamine
Kedua-dua Glucosamine HCl dan Glucosamine sulphate akan bertukar kepada glucosamine “bebas” dengan cepatnya apabila berada di dalam perut kita. Oleh itu kedua-dua glucosamine ini boleh ditafsirkan sebagai sama tahap kerberkesanannya. Walaubagaimanapun, Glucosamine HCl mengandungi 79% glucosamine, manakala glucosamine sulphate mengandungi di antara 47-52% glucosamine sahaja. Sebab itu MonaVie Active dirumus menggunakanGlucosamine HCl kerana kandungan glucosamine nya sangat tinggi.

* 1oz JUS Monavie Active mengandungi 375mg Glucosamine HCl

 

''Heart disease is a highly preventable and reversible disease.
A healthy diet is a major factor in controlling heart disease.''






CARA PEMAKANAN :

Simpan di dlm peti sejuk dan tidak digalakkan terdedah kepada cahaya matahari

dos yg disyorkan : 35ml / minum diikuti sekurangnya segelas air kosong dan pesakit disyorkan perbanyakkan meminum air kosong semasa proses merawat.

pesakit am : sekali siang dan sekali malam selepas makan

gastrik : minum selepas makan 

pesakit yg mnjalani dialisis buah pinggan : minum sekali sebelum tidur

barah ( stage am ): sekali pagi, sekali malam

( stage 1 ) : 3jam sekali

( stage 2 ) 2jam sekali

( stage 3 n 4 ) : 1jam sekali

pesakit yg mngambil ubat hospital, minum selepas 1 1/2jam selepas memakan ubat.

TINDAK BALAS

Selepas pengambilan akan merasai simpton seperti mengantuk, najis hitam, urin kuning dan simpton penyakit mengikut sakit yg dialami seperti resdung akan merasai gatal2 dan ada yg akan merasai sakit seketika pada buah ginjal kepada pesakit buah ginjal ini dll mengikut keadaan penyakit yg di alami tetapi ia hanya utk beberapa hari sahaja (bukan kesan sampingan) di mana ini hanyalah tindak balas penyucian toksid di dlm badan kita. Sesetengah mereka yg sihat tidak akan merasai tindak balas ini, maka jus ini akan bertindak sebagai multivitamin dan sebagai sistem imun mereka

 

 

TESTIMONI
 


1.DIABETES – Saya berumur 50 tahun, telah mengalami masalah Diabetes selama 26 tahun. Saya mengambil jus Monavie satu cup (30ml), 3 kali sehari. Ajaibnya, selepas pembedahan kali ini, saya merasa sakit dan pendarahan berlaku. Jadi saya bertanya kepada doktor dan pakar bedah apa yang berlaku. Saya cakap saya rasa sakit dan berdarah. Saya tanya jika ada komplikasi yang berlaku. Tetapi doktor beritahu, saya yang ianya adalah bonus untuk saya, suatu keajaiban. Sistem saraf saya telah kembali pulih 
.



2.MASALAH SENDI Saya berumur 49 tahun, mengalami masalah sakit-sakit sendi. Satu hari suami saya memperkenalkan jus Monavie kepada saya. Setelah mengambilnya sebanyak setengah botol, sakit-sakit sendi saya mula hilang. Sebelum ni, saya ada bersenam juga untuk mengatasi masalah ini, tetapi langsung tidak berkesan. Sekarang ini setelah beberapa lama mengambil jus Monavie, sakit-sakit sendi saya telah hilang sama sekali. 

PUAN SUHAINI

3. MASALAH HAID Semasa saya berumur 21 tahun, saya mengalami masalah haid yang tidak teratur dan migrain dalam masa yang sama. Saya telah berjumpa dengan ramai doktor. Pada tahun 2007, saya menjalani pembedahan bypass untuk masalah cyst. Disebabkan masalah senggugut tadi saya sukar berjalan, saya boleh pengsan bila-bila masa, walaupun dalam keadaan ramai orang, nak berdiri pun tak boleh. Pada tahun lepas pula saya diberitahu oleh doktor bahawa sel darah putih saya melebihi sel darah merah. Kalau saya tidak mengambil langkah berjaga-jaga saya akan mengidap leukimia. Saya berjumpa dengan kakak saya, Nora dan dia mencadangkan supaya saya mencuba jus Monavie sebotol dan lihat bagaimana kesannya. Selepas satu minggu, syukur Alhamdulillah, saya sudah boleh berjalan walaupun dalam panas matahari. Saya juga sudah boleh berlari. Haid saya juga sudah teratur, masalah migrain dan demam-demam saya juga sudah hilang. 

PUAN LINA

4. BISA KAKISaya berumur 60 tahun. Saya diperkenalkan kepada jus Monavie oleh kawan saya yang juga Upline saya. Pada mulanya kaki saya berasa sakit dan bisa-bisa. Bila saya bangun tidur saya tak boleh jalan. Selepas satu minggu saya minum jus Monavie ni sakit kaki saya hilang dan bila bangun tidur nak berjalan pun dah tak payah pegang dinding atau katil. Nak naik tangga pun takda masalah. Sekarang saya dah boleh berjalan dengan baik.



5. MASALAH TULANG BELAKANG Mengalami masalah kecederaan di hujung tulang belakang setelah tergelincir di bilik mandi. Selama 3 minggu terpaksa menanggung sakit dan tidak tidur lena. Terpaksa makan pain killer selama 4 minggu kerana kesakitan berlanjutan di bahagian pinggang dan tulang rusuk belakang. Kesan kesakitan hilang selepas minum jus Monavie selama 4 hari. 
 PUAN ESMAWATY MOHD YATIM, Kuala Lumpur.

6. MASALAH ARTHRITIS Seorang suri rumahtangga yang mengidap sakit sendi (arthritis) selama 13 tahun. Beliau berasa kesakitan telah kurang dengan ketaranya selepas minum jus Monavie selama 1 minggu, dan badan berasa lebih bertenaga dan sihat.  
PUAN LOH KIM MUI, Kuala Lumpur.

7. MASALAH SEMBELIT DAN BUASIRPesakit buasir dan sembelit selama 2 tahun. Selalu terpaksa makan 1 kotak ubat doktor dari klinik jika masalah buasir terjadi. Selepas menjadi pengguna jus Monavie tetap selama 4 bulan, masalah buasir atau sembelit tidak pernah berlaku lagi. 
EN Y S GAN, Pulau Pinang.


8. MASALAH SAKIT BELAKANG Beliau mengalami sakit belakang yang agak teruk sejak 5 bulan yang lepas. Kadang-kadang kesakitan belakangnya menyebabkannya terpaksa mengambil cuti kerja. Setelah minum jus MonaVie hampir 2 minggu, dia mula merasakan perubahan pada sakit belakangnya. Masuk bulan ke lima, sakit belakangnya boleh dikatakan hampir hilang. 
 EN SYED FAKRULRAZI AHMAD, Kedah.

9. MASALAH GASTRIK Beliau pengidap sakit gastrik yang serius. Setiap kali gastrik datang, seluruh badannya menjadi lemah serta perutnya seakan mahu pecah. Setelah mengamalkan MonaVie lebih kurang sebulan, masalah gastriknya boleh dikatakan hampir tiada. 
 PUAN SURIYAH MAHMUD, Kedah.

10. MASALAH MIGRAIN DAN RESDUNG - Beliau adalah pengidap migrain dan resdung sejak 4 tahun yang lepas. Bermacam ubat serta rawatan tradisional beliau telah cuba tapi penyakitnya tetap tidak berubah. Setelah minum MonaVie selama hampir satu bulan, migraine dan resdungnya telah hilang.
 EN AMRI YAHAYA, Kuala Lumpur.

11. MASALAH ASMA DAN LELAH Pengidap asma dan lelah. Setiap kali deman, asma dan sakit lelahnya akan menjadi-jadi. Setiap kali itu juga dia terpaksa menggunakan nebulizer untuk mengurangkan tekanan. Walaupun bermacam ubat telah dicuba, asma dan lelah masih sama. Setelah minum MonaVie hampir 2 minggu, penyakit asma dan lelah semakin berkurangan.  
ADIK ZAKWAN AHMAD, 14 TAHUN.






HARGA PRODUK

MONAVIE ORIGINAL
Monavie Original mengandungi jus Acai Berry yang dicampur 18 jenis buah yang penuh khasiat. Monavie Original boleh diminum oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak dan perempuan yang mengandung.
1Botol Monavie Original RM135.00
2Botol Monavie Original RM260.00
Harga Termasuk
+ Kos Penghantaran

PAKEJ KEAHLIAN



MONAVIE ORIGINAL
          
          SEKOTAK / 4BOTOL   RM 401.00 + RM 60 ( PENDAFTARAN ) = RM 461
          KOS SEBOTOL  RM100.25     RUNCIT   RM 135.00    UNTUNG = RM34.75 (34.66%)
                                                                                      
           2 KOTAK    RM737.00  * (2KOTAK KE ATAS PENDAFTARAN PERCUMA )
                                                     KOS SEBOTOL  RM 92.12     UNTUNG = RM42.88 (46.55%)
          3 KOTAK     RM1098.00 
                                                     KOS SEBOTOL RM 91.50     UNTUNG = RM 43.50 (47.54%) 
           6 KOTAK    RM2173.00  * combo 3kotak ori / 3kotak pulse
                                                     KOS SEBOTOL RM 90.50     UNTUNG = RM 44.50 (49.17%)


MONAVIE PULSE
Monavie Pulse mengandungi jus Acai Berry yang dicampur 18 jenis buah yang penuh khasiat. Berbanding dengan Monavie Original, ia mempunyai kandungan tambahan iaitu Plant Sterol. Plant Sterol adalah amat bagus untuk memastikan penurunan kadar kolestrol di dalam darah. Ia juga bagus memastikan kesihatan jantung sentiasa berada di tahap optimum.
1Botol Monavie Pulse RM145.00
2Botol Monavie Pulse RM280.00
Harga Termasuk
+ Kos Penghantaran
.
PAKEJ KEAHLIAN


MONAVIE PULSE
          
          SEKOTAK / 4BOTOL   RM 438.00 + RM 60 ( PENDAFTARAN ) = RM 498
          KOS SEBOTOL  RM109.50     RUNCIT   RM 145.00    UNTUNG = RM35.50 (32.42%)
                                                                                      
           2 KOTAK    RM776.00  * (2KOTAK KE ATAS PENDAFTARAN PERCUMA )
                                                     KOS SEBOTOL  RM 97.00     UNTUNG = RM48.00 (49.48%)
          3 KOTAK     RM1148.00 
                                                     KOS SEBOTOL RM 95.66     UNTUNG = RM 49.34 (51.57%) 
           6 KOTAK    RM2173.00 * combo 3kotak ori / 3kotak pulse
                                                   KOS SEBOTOL RM 90.50     UNTUNG = RM 54.50 (60.22%)




MONAVIE ACTIVE
Monavie Active mengandungi jus Acai Berry yang dicampur 18 jenis buah yang penuh khasiat. Berbanding dengan Monavie Original dan Pulse, ia mempunyai kandungan tambahan iaitu Glucosamine. Glucosamine adalah amat bagus untuk memastikankesihatan sendi sentiasa berada di tahap optimum.












Mudah mudahan dengan perkongsian ikhlas ini akan dapat membantu mereka-mereka yang memerlukannya. Tak kira dimana pun status kesihatan anda sekarang sama ada sihat atau sedang sakit, saya ingin syorkan anda cuba minum MonaVie untuk merasai sendiri tahap keberkesanan produk ini terhadap diri anda.

Hubungi saya segera untuk mencuba produk
Monavie ini secara  PERCUMA dan bagaimana menghasilkan pendapatan ribuan ringgit bersama kami dimana baru dilancarkan 5 tahun lebih tetapi telah terjual hampir 300juta botol. Ini membukti kehebatan dan permintaan yang tinggi Monavie

KAMI MENCARI USAHAWAN & PENGEDAR !!! 
ANDA PIONEER DI MALAYSIA.

Badan sihat, beamal jariah dan mencipta kejayaan bersama kami

JANGAN TUNGGU LAGI, HUBUNGI KAMI...

( EN AZRI - S'BAN / KL )  013-6468126 
( EN ESA - S'BAN / KL ) 013-6425200

( EN AZLES JB / MELAKA) 014-7292105

( PN NURUL JB/MELAKA) 010-6308277


ISTHIKARAHLAH KPD ALLAH S.W.T, 
INSYA ALLAH, ALLAH PASTI TIDAK MENSIAKAN MEREKA YG INGIN MERUBAH KEHIDUPAN MEREKA,INI HANYALAH ASBAB,YANG MEMBERI KESIHATAN DAN REZEKI DARI ALLAH S.W.T,TETAPI ALLAH S.W.T MEMERINTAHKAN UTK KITA BERUSAHA

firman ALLAH S.W.T
''AKU TIDAK AKAN MERUBAH SESUATU BANGSA ITU SEHINGGA BANGSA ITU YANG INGIN MERUBAH DIRI MEREKA''
 
DRINK IT   FEEL IT   SHARE IT

Berikut adalah laman web untuk rujukan tentang produk MonaVie

www.thegreatproduct.com/sifusham - Produk
www.monavie.com - Syarikat
www.realhealthanswers.com -Produk
www.monavieonthemove.com - Syarikat




PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA MONAVIE


Bagi anda yang berminat untuk menjadi pengedar MONAVIE secara part time atau full time sila hubungi saya untuk keterangan lanjut.
 
Anda hanya perlu menikmati rasanya, merasai kesannya ke atas kesihatan anda dan anda berkongsi kepasa saudara dan sahabat anda,semudah itu anda dapat menjana pendapatan  5k 
.
Penerangan tentang produk oleh para doktor jemputan dan penerangan peluang perniagaan diadakan setiap hari Jumaat  bertempat di ibu Pejabat MonaVie , Tingkat 2 Menara UOA Jalan Bangsar, Kuala Lumpur

Jam 9 Malam.

MonaVie is a 5 Star Company with a 5 Star opportunity











MonaV
MAHU MINUM PERCUMA ???? 
SAMBIL JANA PENDAPATAN ANDA..........

Bermodalkan hanya RM 737.00 anda mampu menjana RM32K seminggu


insyaALLAH,kami ada caranya.. hubungi kami segera

  
( EN AZRI - S'BAN / KL )  013-6468126 
( EN ESA - S'BAN / KL ) 013-6425200

( EN AZLES JB / MELAKA) 014-7292105

( PN NURUL JB/MELAKA) 010-6308277  


saat berganti minit, minit berganti jam, jam berganti hari, hari berganti bulan, bulan berganti tahun,tahun menjadi dekad sehingga ke akhir hayat jadi adakah anda masih utk menanti lagi utk membuat keputusan merubah kehidupan anda kepada yang lebih baik.
kami menanti anda. keputusan di tangan anda

sUccess takkan dapat disebut tanpa U..... kejayaan bermula dari keputusan saat ini yg akan anda putuskan.


Bukan mudah utk kita berjaya, tetapi insyaALLAH di MONAVIE kami akan tunjukkan jalan2 yg mudah utk anda berjaya bersama kami.

HUBUNGI KAMI 


( EN AZRI - S'BAN / KL )  013-6468126 
( EN ESA - S'BAN / KL ) 013-6425200

( EN AZLES JB / MELAKA) 014-7292105

( PN NURUL JB/MELAKA) 010-6308277




MENGAPA MEMILIH MONAVIE


Jika anda baca buku-buku tentang MLM, kita perlu memilih berdasarkan 3 kriteria ini sekiranya mahu menjalankan perniagaan MLM. Pilihan mestilah mengikut hirarki ini:


  1. Syarikat
  2. Produk
  3. Marketing Plan
Senario yang berlaku di Malaysia, banyak syarikat MLM yang tumbuh seperti cendawan. Kebanyakannya mengetengahkan marketing plan @ $$$ tanpa mengambil peduli tentang produk.  Biasanya sykt spt ini kekuatan produknya = 0. Sehinggakan ramai orang salah anggap dan menyamakan MLM dengan Money Game!


MLM sebenarnya berasaskan produk, MLM hanyalah satu sistem pemasaran produk. Setiap ahli mewujudkan Rangkaian Pengguna atau biasa kita panggil “Members get members”. Jika seseorang memilih untuk join sesuatu MLM company kerana Marketing Plan, dan mengetepikan kriteria syarikat dan produk, Jangan salahkan orang lain jika company tutup atau network tak jalan. Ini kerana anda menjalankan perniagaan MLM itu sendiri dengan asas yang tidak betul.
Untuk pengetahuan anda, Semua MLM yang bertahan lama di dunia ialah 
“Product Based Company”. Cuba lihat Amway, Tupperware, Avon, Mary Kay, Shaklee dll… ini semua product based company. Saya mengambil petikan dari Robert T. Kiyosaki,
“Untuk menjalankan perniagaan MLM, Seseorang itu harus
pertama: Memilih Syarikat yang Kukuh.    
          Kedua : Mempunyai Produk yang berkualiti dan diguna pakai.
Ketiga : Marketing Plan boleh buat duit.
Kalau Syarikat bagus, Produk bagus tapi marketing plan tak boleh buat duit, pun tak guna juga.

PROFILE SYARIKAT - Monavie HQ

Ibu Pejabat Monavie di South Jordan Utah, USA 



Dipimpin MR DALLIN A. LARSEN yg berpengalaman lbh 20tahun dlm mlm n produk nutrisi n mnjadi CEO trbaik Ernst n Young Entrepreneur 2009.
 Mendapat Utah Genius 2011 Award.
Mendapat Ranking No 1 dalam Majalah Inc500 dalam kategori Food & Beverages. Semua syarikat yang pernah keluar dalam majalah ini menjadi gergasi dunia selepas 5 tahun cth, Apple, Intel, Nokia dan sebagainya.
Tidak smpai 10 tahun pernubuhan telah mendapat no 3 dlm kategori pendapatan keseluruhan dan 18 dlm 500 syarikat yg trbaik dlm dunia.
Monavie mencatat jualan lebih pantas daripada Microsoft. Microsoft mengambil masa lapan tahun untuk mencatat jualan 1 bilion. Monavie mencatat jualan 1 bilion dalam masa 2 tahun sahaja  
Pertumbuhan sehingga 5883% dari 2005-2008 purata setahun 1961%
Jualan usd 2billion ( RM 6BILLION) dlm 5 tahun
Syarikat yang bertaraf Multi-Billion

Syarikat Monavie telah mencapai jualan $1 Billon USD hanya dalam masa 3 tahun selepas penubuhannya dengan hanya satu produk iaitu Jus Monavie. Monavie telah mencapai sasarannya sebagai syarikat "Billion Dolar Company" dan kini sedang menuju sasaran sebagai Syarikat MLM Terbesar Di Dunia
Monavie juga telah mendapat pengiktirafan dari Majalah Inc 500 sebagai syarikat yang paling pantas berkembang.

Dengan lebih daripada 27 juta syarikat berdaftar di Amerika Syarikat, Inc 500 menyenaraikan Monavie di tempat pertama dalam Katogeri Makanan & Minuman dan di tempat ke-31 dalam Katogeri Pendapatan
Secara keseluruhan, Monavie menduduki tempat ke-18 dari senarai 500 buah syarikat terbaik dalam Majalah Inc500
  
 Produk MONAVIEtelah mendapat liputan dalam beratus siaran dan majalah seperti, Oprah Show, The Perricone Promises, The Doctors Show, The Wall Street Journal dan macam2 lagi.
 


 MonaVie telah dikaji oleh 4 badan penyelidikan seperti University of Fluorida, Health Science Institute dll.
 Berpuluh doktor telah memberi pendapat dan pandangan tentang Jus MonaVie.
Company MLM lain seperti Amway membuat jualan Bilion setahun dengan banyak produk, tetapi Monavie buat jualan billion hanya dengan 1 PRODUK!!!
MonaVie telah terjual sebanyak lebih 300 juta botol seluruh dunia.

Perintis yg memprkenalkan JUS 19 BUAHAN (ACAI + 18 BUAHAN) yg melibatkan perlaburan RM800 JUTA bagi menghasilkan satu prouk yg berkualiti tinggi dan berkhasiat hebat.
Syarikat pertama mprkenalkan teknologi FREEZA-DRYING bg mlindungi kesegaran dan nutrisi 100% kandungan fitonutrien acai segar ( patent)
Pengiktirafan dari Pakar perubatan dan pemakanan

. Income tertinggi dalam dunia MLM ialah Lita n Brig Hart, Company MonaVie, Pendapatan purata sebulan Rm 3.5 Juta. Brig Hart dah buat sejarah dalam MLM sebab baru je MonaVie 4 tahun, dah pegang ranking sebagai Pendapatan tertinggi di dunia antara semua syarikat MLM.

 48% dari Senarai Orang yang berpendapatan Paling Tinggi dalam MLM dunia datang dari MONAVIE
Ini kerana Plan Pemasaran MONAVIE yang Mantap dan unik serta sesuai untuk semua golongan.
 Satu dunia dah ada 80 ahli berpangkat Black Diamond, Pendapatan bulanan min. rm200k dan dah dapat Hadiah Mercedes SL550 Rm1.3J. Monavie bukan cakap kosong tapi dah bagi 80 orang. PROVEN…. Jepun baru launch 2 tahun dah 2 orang JADI Black dIAMOND. Anda rasa Malaysia setahun lepas launching ada Black Diamond tak????
Ini semua FAKTA tentang Syarikat, Produk, Marketing Plan, bukan pendapat atau cakap kosong. Monavie bukan peringkat nak CUBA-CUBA, Monavie is a PROVEN COMPANY. Tidak perlu memikirkan overpaid … mahu study produk bagus atau tidak kerana MonaVie is PROVEN Company.
 Kerja anda hanya BINA NETWORK sahaja.

''Di dlm kehidupan ini tiada yg kebetulan, semuanya adalah telah ditetapkan dan dlm pengetahuan ALLAH S.W.T. Dengan  izin ALLAH S.W.T anda telah menemui satu perniagaan yg trbaik dengan bukti kekuhan syarikat multibillion yg mendapat liputan satu dunia, produk yang berkualiti , permintaan yg tinggi dan berterusan dengan plan pemasaran yang win 2 win,mudah dan mantap, jalan sudah ditunjukkan dan terbentang ,kini keputusan ditangan anda, sesungguhnya 99% rezeki dlm perniagaan dan ianya adalah sunnah rasullullah s.a.w, anda isthikarah , buat keputusan dan insyaALLAH kejayaan menanti anda dihadapan, anda cuma perlu melangkah dan bulatkan hati, kegagalan anda diwaktu yg lepas tidak brmakna anda akan gagal selamanya,

mereka yg brjaya dan gagal hanyalah membezakan satu ayat iaitu PUTUS ASA, 

jadi kenapa anda perlu berputus asa kerana kejayaan mendekati anda, Tiada jalan yg mudah utk brjaya tetapi insyaALLAH di MONAVIE anda akan diajar dan ditunjukkan jalan yg mudah untuk mncipta kejayaan disamping mendapat kesihatan yang baik dan beramal jariah dengan membantu saudara2 kita yang lain berkongsi akan kehebatan produk ini anugerah nikmat dari ALLAH s.w.t..

JADI USAH TUNGGU LAGI..HUBUNGI KAMI 

( EN AZRI - S'BAN / KL )  013-6468126 
( EN ESA - S'BAN / KL ) 013-6425200

( EN AZLES JB / MELAKA) 014-7292105

( PN NURUL JB/MELAKA) 010-6308277

 

 Monavie Malaysia

Pejabat Monavie Malaysia , Tingkat 2 Menara UOA
Jalan Bangsar, Kuala Lumpur


LESEN AJL SYARIKAT
SIJIL HALAL SYARIKAT




JUMPA ANDA DI MERCU KEJAYAAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan